
Regulamin Sklepu Internetowego „100noga”
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy „100noga” dostępny pod adresem www.dzieciecebuciki.pl, nazywany w dalszej części Regulaminu Sklepem, jest własnością firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Małgorzata Durka. Adres siedziby: ul. Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno. NIP:123-042-99-25, REGON:360187382, adres e-mail: sklep@dzieciecebuciki.pl, tel. 509-069-254 (opłata jak za połączenie standardowe wg. cennika właściwego operatora).
- Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną obuwia dziecięcego za pośrednictwem sieci Internet. Do poprawnego dokonywania zakupów konieczna jest przeglądarka internetowa z opcją przeglądania grafiki.
- Sklep internetowy „100noga” korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika, w szczególności z wykorzystaniem plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.
- Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.
- Niektóre modele obuwia prezentowane w sklepie to pojedyncze egzemplarze. W związku z tym, że oprócz sprzedaży internetowej, prowadzona jest także sprzedaż w sklepie stacjonarnym, w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że podczas gdy jeden Klient dokonuje zakupu przez Internet, ten sam towar zostanie sprzedany innemu Klientowi w sklepie stacjonarnym. Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, że dany produkt jest niedostępny, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i zadecyduje o dalszym sposobie postępowania.
- Ceny podane w Sklepie zawierają podatek VAT (są cenami brutto) wyrażonymi w złotych polskich (PLN). Wiążąca dla Stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które podawane są oddzielnie.
- Do każdego zakupu sklep wystawia dokument sprzedaży (faktura VAT na życzenie).
- Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w Sklepie są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sklepu.
- Kolory produktów przedstawione na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Zależy to w dużym stopniu od indywidualnych ustawień monitora użytkownika. Sklep "100noga" dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone zdjęcia w jak największym stopniu oddawały realny wygląd prezentowanych artykułów.
- Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się z informacjami zawartymi w Regulaminie i wyrażeniem zgody na wszystkie jego postanowienia.
- Sklep ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
Warunki zawierania umów sprzedaży.
- Zamówienia na oferowane produkty przyjmowane są wyłącznie poprzez sieć www, za pomocą „Formularza Zamówienia” dostępnego w Sklepie.
- Zamówienia przyjmowane są przez Sklep 24 godziny/dobę, 7 dni w tygodniu.
- Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 17:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy realizowane są kolejnego dnia roboczego. Na wszystkie e-mail’e odpowiadamy w dni robocze, najpóźniej w ciągu 24 godz. od momentu otrzymania.
- Do realizacji zamówienia niezbędne jest prawidłowe wypełnienie „Formularza Zamówień”. Sklep nie realizuje zamówień, które nie zawierają wszystkich niezbędnych danych lub są one niepoprawne.
- Do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem dochodzi w momencie otrzymania przez Konsumenta wiadomości e-mail „potwierdzenie przyjęcia zamówienia” ze Sklepu. „Potwierdzenie przyjęcia zamówienia” wysyłane jest na adres e-mail podany w „Formularzu Zamówienia”.
Sposoby i terminy płatności za zamówione produkty.
- Sprzedawca (Sklep internetowy) udostępnia Klientom następujące formy płatności:
- Przedpłata:
- przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Nazwa banku: Bank Pekao
Nr rachunku: 80 1240 6351 1111 0010 6239 7992
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia
- szybki przelew online
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
- Płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym „100noga” w Piasecznie (05-500) k/Warszawy, ul. Kniaziewicza 45/11.
- Termin płatności za produkty wynosi:
- W przypadku przelewu bankowego oraz płatności gotówką/kartą przy odbiorze osobistym – 7 dni od daty złożenia zamówienia. Przez ten czas towar jest zarezerwowany.
- W przypadku płatności za pobraniem – w momencie odbioru przesyłki.
Niedotrzymanie ww. terminów przez Kupującego skutkuje unieważnieniem umowy.
Wysyłka zamówionych produktów.
- Do wartości zamówionych produktów doliczane są koszty przesyłki: wyliczane według wagi paczki, ilości produktów, wartości zamówienia i wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności.
- Wysyłki zamówionych produktów dokonujemy na terytorium Polski oraz do innych krajów. Cennik znajdujący się w zakładce „Koszty dostawy” dotyczy wyłącznie przesyłek krajowych. W przypadku przesyłek zagranicznych, ich koszty są ustalane z Klientami indywidualnie, poprzez pocztę elektroniczną.
- W przypadku wyboru „przedpłaty” jako formy płatności, wysyłki zamówionych towarów dokonujemy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące opcje dostawy lub odbioru zakupionych towarów:
- przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
- przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa
- odbiór osobisty zamówionych produktów w sklepie stacjonarnym „100noga” w Piasecznie (05-500) k/Warszawy, ul. Kniaziewicza 45/11.
Gwarancja i reklamacje.
- Każdy produkt dostępny w sklepie jest nowy i objęty minimum 24-miesięczną gwarancją producenta. Jeżeli podczas użytkowania Klient zauważył wady techniczne, materiałowe czy konstrukcyjne produktu ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamacja musi być dokonana w formie pisemnej:
- Listownie, na adres: Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno, lub
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: sklep@dzieciecebuciki.pl
- W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego zaleca się skorzystanie z Formularza reklamacji (załącznik do Regulaminu - w wersji do druku i do edycji). W opisie reklamacji powinny znajdować się następującą informacje: rodzaj i data wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
- Sprzedawca ustosunkuję się do reklamacji najpóźniej w term. 14 dni od daty jej otrzymania.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno.
- Reklamowany produkt powinien być odesłany czysty, suchy, zapakowany w sztywne opakowanie.
- W celu przyspieszenia procesu reklamacji prosimy o dołączenie do zgłoszenia reklamacji dowodu zakupu (paragon, faktura VAT, potwierdzenie płatności).
Wymiana towaru.
- Jeżeli zakupiony towar nie odpowiada Klientowi, może on go zwrócić i wymienić na inny. Aby tego dokonać, można skorzystać z Formularza wymiany (załącznik do Regulaminu - do pobrania w wersji do druku i do edycji) oraz jak najszybciej dokonać zamówienia nowego produktu i go opłacić.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być odesłany do Sklepu Internetowego w oryginalnym opakowaniu i zabezpieczony, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
- Do przesyłki ze zwracanym produktem dołączyć należy Formularz wymiany oraz dowód zakupu.
- Sklep internetowy dokona zwrotu środków za produkt wymieniany w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania.
- Jeżeli wymiana towaru konieczna była z winy Sklepu internetowego (np. towar niezgodny z zamówieniem) sklep pokryje koszty zwrotu.
Zwroty – odstąpienie od umowy.
- Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, składając na adres Sklepu Oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik do Regulaminu - do pobrania w wersji do druku i do edycji) w terminie 14 dni od otrzymania produktów objętych umową. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia drogą e-mailową przed jego upływem.
- W razie odstąpienia od umowy umowa uważana jest za niezawartą. To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres siedziby sklepu: Przedsiębiorstwo Handlowe Małgorzata Durka ul. Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno.
- Przesyłkę należy zapakować tak, aby nie została uszkodzona w czasie transportu.
- Sklep zobowiązuje się niezwłocznie, od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, zwrócić przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy równowartość zwracanych produktów wraz z kosztami przesyłki do Klienta w cenie najniższej podanej w warunkach dostawy. Koszty przesyłki od Klienta do sklepu w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Polityka prywatności.
- Składając zamówienie produktu w sklepie internetowym www.dzieciecebuciki.pl, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie koniecznym do realizacji zawartej umowy, w szczególności dane te mogą zostać ujawnione podmiotowi dostarczającemu towar. Jednocześnie Klient zachowuje prawo do wglądu, poprawy i usunięcia swoich danych z bazy adresowej.
- P.H. Małgorzata Durka gwarantuje przestrzeganie zasad Ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz gwarantuje nieudostępnianie ich innym osobom fizycznym i prawnym.
Postanowienia końcowe.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu dokonania zakupu w sklepie.
Załączniki/pliki do pobrania:
Pobierz formularz reklamacji w wersji do edycji
Pobierz formularz reklamacji w wersji do druku
Pobierz formularz wymiany w wersji do edycji
Pobierz formularz wymiany w wersji do druku