Produkt dnia
Trzewiki EMEL
Trzewiki EMEL
279,00 zł
Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego „100noga”

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy „100noga” dostępny pod adresem www.dzieciecebuciki.pl, nazywany w dalszej części Regulaminu Sklepem, jest własnością firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Małgorzata Durka. Adres siedziby: ul. Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno. NIP:123-042-99-25, REGON:360187382,  adres e-mail: sklep@dzieciecebuciki.pl, tel. 509-069-254 (opłata jak za połączenie standardowe wg. cennika właściwego operatora).
  2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną obuwia dziecięcego za pośrednictwem sieci Internet. Do poprawnego dokonywania zakupów konieczna jest przeglądarka internetowa z opcją przeglądania grafiki.
  3. Sklep internetowy „100noga” korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika, w szczególności z wykorzystaniem plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.
  4. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.
  5. Niektóre modele obuwia prezentowane w sklepie to pojedyncze egzemplarze. W związku z tym, że oprócz sprzedaży internetowej, prowadzona jest także sprzedaż w sklepie stacjonarnym, w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że podczas gdy jeden Klient dokonuje zakupu przez Internet, ten sam towar zostanie sprzedany innemu Klientowi w sklepie stacjonarnym. Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, że dany produkt jest niedostępny, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i zadecyduje o dalszym sposobie postępowania.
  6. Ceny podane w Sklepie zawierają podatek VAT (są cenami brutto) wyrażonymi w złotych polskich (PLN). Wiążąca dla Stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które podawane są oddzielnie.
  7. Do każdego zakupu sklep wystawia dokument sprzedaży (faktura VAT na życzenie).
  8. Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w Sklepie są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sklepu.
  9. Kolory produktów przedstawione na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Zależy to w dużym stopniu od indywidualnych ustawień monitora użytkownika. Sklep "100noga" dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone zdjęcia w jak największym stopniu oddawały realny wygląd prezentowanych artykułów.
  10. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się z informacjami zawartymi w Regulaminie i wyrażeniem zgody na wszystkie jego postanowienia.
  11. Sklep ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.

Warunki zawierania umów sprzedaży.

  1. Zamówienia na oferowane produkty przyjmowane są wyłącznie poprzez sieć www, za pomocą „Formularza Zamówienia” dostępnego w Sklepie.
  2. Zamówienia przyjmowane są przez Sklep 24 godziny/dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 17:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy realizowane są kolejnego dnia roboczego. Na wszystkie e-mail’e odpowiadamy w dni robocze, najpóźniej w ciągu 24 godz. od momentu otrzymania.
  4. Do realizacji zamówienia niezbędne jest prawidłowe wypełnienie „Formularza Zamówień”. Sklep nie realizuje zamówień, które nie zawierają wszystkich niezbędnych danych lub są one niepoprawne.
  5. Do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentem dochodzi w momencie otrzymania przez Konsumenta wiadomości e-mail „potwierdzenie przyjęcia zamówienia” ze Sklepu. „Potwierdzenie przyjęcia zamówienia” wysyłane jest na adres e-mail podany w „Formularzu Zamówienia”.

Sposoby i terminy płatności za zamówione produkty.

  1. Sprzedawca (Sklep internetowy) udostępnia Klientom następujące formy płatności:
  • Przedpłata:

przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy:

Nazwa banku: Bank Pekao

Nr rachunku: 80 1240 6351 1111 0010 6239 7992 

W tytule przelewu należy podać nr zamówienia

- szybki przelew online

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

  • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki 
  • Płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym „100noga” w Piasecznie (05-500) k/Warszawy, ul. Kniaziewicza 45/11.
  1. Termin płatności za produkty wynosi:
  • W przypadku przelewu bankowego oraz płatności gotówką/kartą przy odbiorze osobistym – 7 dni od daty złożenia zamówienia. Przez ten czas towar jest zarezerwowany.
  • W przypadku płatności za pobraniem – w momencie odbioru przesyłki.

Niedotrzymanie ww. terminów przez Kupującego skutkuje unieważnieniem umowy.

Wysyłka zamówionych produktów.

  1. Do wartości zamówionych produktów doliczane są koszty przesyłki: wyliczane według wagi paczki, ilości produktów, wartości zamówienia i wybranej przez Klienta formy dostawy i płatności.
  2. Wysyłki zamówionych produktów dokonujemy na terytorium Polski oraz do innych krajów. Cennik znajdujący się w zakładce „Koszty dostawy” dotyczy wyłącznie przesyłek krajowych. W przypadku przesyłek zagranicznych, ich koszty są ustalane z Klientami indywidualnie, poprzez pocztę elektroniczną.
  3. W przypadku wyboru „przedpłaty” jako formy płatności, wysyłki zamówionych towarów dokonujemy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.
  4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące opcje dostawy lub odbioru zakupionych towarów:
  • przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
  • przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa
  • odbiór osobisty zamówionych produktów w sklepie stacjonarnym „100noga” w Piasecznie (05-500) k/Warszawy, ul. Kniaziewicza 45/11.

Gwarancja i reklamacje.

  1. Każdy produkt dostępny w sklepie jest nowy i objęty minimum 24-miesięczną gwarancją producenta. Jeżeli podczas użytkowania Klient zauważył wady techniczne, materiałowe czy konstrukcyjne produktu ma prawo złożyć reklamację.
  2. Reklamacja musi być dokonana w formie pisemnej:
  • Listownie, na adres: Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno, lub
  • Za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: sklep@dzieciecebuciki.pl
  1. W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego zaleca się skorzystanie z Formularza reklamacji (załącznik do Regulaminu - w wersji do druku i do edycji). W opisie reklamacji powinny znajdować się następującą informacje: rodzaj i data wystąpienia wady;  żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
  2. Sprzedawca ustosunkuję się do reklamacji najpóźniej w term. 14 dni od daty jej otrzymania.
  3. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno.
  4. Reklamowany produkt powinien być odesłany czysty, suchy, zapakowany w sztywne opakowanie.
  5. W celu przyspieszenia procesu reklamacji prosimy o dołączenie do zgłoszenia reklamacji dowodu zakupu (paragon, faktura VAT, potwierdzenie płatności).

Wymiana towaru.

  1. Jeżeli zakupiony towar nie odpowiada Klientowi, może on go zwrócić i wymienić na inny. Aby tego dokonać, można skorzystać z Formularza wymiany (załącznik do Regulaminu - do pobrania w wersji do druku i do edycji) oraz jak najszybciej dokonać zamówienia nowego produktu i go opłacić.
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być odesłany do Sklepu Internetowego w oryginalnym opakowaniu i zabezpieczony, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  3. Do przesyłki ze zwracanym produktem dołączyć należy Formularz wymiany oraz dowód zakupu.
  4. Sklep internetowy dokona zwrotu środków za produkt wymieniany w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania.
  5. Jeżeli wymiana towaru konieczna była z winy Sklepu internetowego (np. towar niezgodny z zamówieniem) sklep pokryje koszty zwrotu.

Zwroty – odstąpienie od umowy.

  1. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, składając na adres Sklepu Oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik do Regulaminu - do pobrania w wersji do druku i do edycji) w terminie 14 dni od otrzymania produktów objętych umową. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia drogą e-mailową przed jego upływem.
  2. W razie odstąpienia od umowy umowa uważana jest za niezawartą. To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  3. Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres siedziby sklepu: Przedsiębiorstwo Handlowe Małgorzata Durka ul. Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno.
  4. Przesyłkę należy zapakować tak, aby nie została uszkodzona w czasie transportu.
  5. Sklep zobowiązuje się niezwłocznie, od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, zwrócić przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy równowartość zwracanych produktów wraz z kosztami przesyłki do Klienta w cenie najniższej podanej w warunkach dostawy. Koszty przesyłki od Klienta do sklepu w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient.
  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Polityka prywatności.

  1. Składając zamówienie produktu w sklepie internetowym www.dzieciecebuciki.pl, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie koniecznym do realizacji zawartej umowy, w szczególności dane te mogą zostać ujawnione podmiotowi dostarczającemu towar. Jednocześnie Klient zachowuje prawo do wglądu, poprawy i usunięcia swoich danych z bazy adresowej.
  2. P.H. Małgorzata Durka gwarantuje przestrzeganie zasad Ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz gwarantuje nieudostępnianie ich innym osobom fizycznym i prawnym.

Postanowienia końcowe.

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  2. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu dokonania zakupu w sklepie.

 

Załączniki/pliki do pobrania:

Pobierz formularz reklamacji w wersji do edycji

Pobierz formularz reklamacji w wersji do druku

Pobierz formularz wymiany w wersji do edycji

Pobierz formularz wymiany w wersji do druku

Pobierz formularz odstąpienia od umowy w wersji do edycji

Pobierz formularz odstąpienia od umowy w wersji do druku

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl