Produkt dnia
Trzewiki zimowe Dawid
Trzewiki zimowe Dawid
199,00 zł 159,00 zł
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i reklamacje.

  1. Każdy produkt dostępny w sklepie jest nowy i objęty minimum 24-miesięczną gwarancją producenta. Jeżeli podczas użytkowania Klient zauważył wady techniczne, materiałowe czy konstrukcyjne produktu ma prawo złożyć reklamację.
  2. Reklamacja musi być dokonana w formie pisemnej:
  • Listownie, na adres: Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno, lub
  • Za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: sklep@dzieciecebuciki.pl
  1. W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego zaleca się skorzystanie z Formularza reklamacji, dostępnego jako załącznik nr 1 do Regulaminu. W opisie reklamacji powinny znajdować się następującą informacje: rodzaj i data wystąpienia wady;  żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
  2. Sprzedawca ustosunkuję się do reklamacji najpóźniej w term. 14 dni od daty jej otrzymania.
  3. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno.
  4. Reklamowany produkt powinien być odesłany czysty, suchy, zapakowany w sztywne opakowanie.
  5. W celu przyspieszenia procesu reklamacji prosimy o dołączenie do zgłoszenia reklamacji dowodu zakupu (paragon, faktura VAT, potwierdzenie płatności).

Wymiana towaru.

  1. Jeżeli zakupiony towar nie odpowiada Klientowi, może on go zwrócić i wymienić na inny. Aby tego dokonać, należy skorzystać z Formularza wymiany (załącznik nr 2 do Regulaminu) oraz jak najszybciej dokonać zamówienia nowego produktu i go opłacić.
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być odesłany do Sklepu Internetowego w oryginalnym opakowaniu i zabezpieczony, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
  3. Do przesyłki ze zwracanym produktem dołączyć należy Formularz wymiany oraz dowód zakupu.
  4. Sklep internetowy dokona zwrotu środków za produkt wymieniany w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania.
  5. Jeżeli wymiana towaru konieczna była z winy Sklepu internetowego (np. towar niezgodny z zamówieniem) sklep pokryje koszty zwrotu.

Zwroty – odstąpienie od umowy.

  1. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, składając na adres Sklepu Oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik nr 3 do Regulaminu) w terminie 14 dni od otrzymania produktów objętych umową. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia drogą e-mailową przed jego upływem.
  2. W razie odstąpienia od umowy umowa uważana jest za niezawartą. To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  3. Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres siedziby sklepu: Przedsiębiorstwo Handlowe Małgorzata Durka ul. Redutowa 21b, 05-502 Piaseczno.
  4. Przesyłkę należy zapakować tak, aby nie została uszkodzona w czasie transportu.
  5. Sklep zobowiązuje się niezwłocznie, od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej, zwrócić przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy równowartość zwracanych produktów wraz z kosztami przesyłki w cenie najniższej podanej w warunkach dostawy.

Załączniki:

  1. Formularz reklamacji
  2. Formularz wymiany
  3. Formularz odstąpienia od umowy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl